POLITICĂ DE GARANȚIE – DIVIN NAILS ROXANA SRL
1. Durata și Condițiile Garanției
Garanția se aplică doar produselor din categoria aparatură.
• Pentru persoane fizice, garanția este de 12 luni.
• Pentru persoane juridice, garanția este de 6 luni.
• Garanția acoperă defectele de fabricație și problemele tehnice care afectează utilizarea normală a produsului.
Produsele consumabile, cum ar fi gelurile UV, produsele lichide, pensulele sau alte accesorii, nu beneficiază de garanție, însă pot fi returnate în conformitate cu politica de retur dacă prezintă defecte vizibile la primire.
2. Ce nu acoperă garanția?
Garanția NU acoperă:
• Uzura normală a produsului în urma utilizării.
• Defectele cauzate de utilizare necorespunzătoare (ex: șocuri mecanice, expunere la lichide, suprasarcină electrică).
• Intervențiile neautorizate asupra produsului.
• Utilizarea de accesorii neoriginale sau incompatibile.
3. Cum poți solicita garanția?
Pentru a beneficia de garanție, trebuie să urmezi acești pași:
1. Contactează-ne la email/telefon și descrie problema întâmpinată.
2. Trimite produsul împreună cu certificatul de garanție și factura/bonul fiscal la adresa firmei.
3. Produsul va fi evaluat, iar în cazul unui defect acoperit de garanție, acesta va fi reparat sau înlocuit gratuit în termen de 15 zile lucrătoare de la recepție.
4. Costurile de transport
• Dacă defectul este acoperit de garanție, costul transportului pentru reparație/înlocuire este suportat de noi.
• Dacă produsul nu prezintă un defect acoperit de garanție, transportul va fi suportat de client.
5. Returnarea produsului în afara garanției
Dacă perioada de garanție a expirat sau defectul nu este acoperit, oferim posibilitatea reparației contra cost, în funcție de disponibilitatea pieselor de schimb.